2016. január 31., vasárnap

Rég elég!

















   

17 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. poratka, porcica rengeteg, van egy könyvmolyom, Lajosom, a pók a vécében vert tanyát, volt már bolhánk, kullancsunk, néha várom a sült galambot, több cinkét etetek, tavaly télen -képzeld- volt az erkélyemen egy meggyvágó látogató, van egy galamb párom és akkor még nem beszéltem a boldogság kék madaráról :-)
      Te hogy állsz?

      Törlés
  2. Vicces vagy:)
    Én is etetem a madarakat, de az idén kevés eleség fogyott, biztos jobb idő volt rájuk. Nálunk a cinkék, verebek, galambok, és a vörösbegy szokott lakmározni.
    A konyhaablakból tudom figyelni őket, nagyon szeretem nézni a kis életüket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jé, ez nekem is feltűnt, hogy kevesebb kaja fogy
      és tényleg nagyon aranyosak
      egyik éven sajnos találtam egy cinkét a garázs előtt halva, megsirattam és eltemettem
      tudod van az a hálós cinkegolyó, azt is szoktak kapni, na most nem tudom milyen inditatásból, de kicsipkedték a szúnyoghálót is, vajon azt hitték az is az? kis lükék, mindenesetre át kellett helyezni az etető helyüket, pedig nagyon jó volt közelről figyelni őket...
      a makadámdió a kedvencük :-)

      Törlés
  3. És bocs, hogy elfelejtettem visszanézni időben!
    Még szokatlan ez, hogy itt is van élet, de majd ezután más nem lesz, ahol találkozhatnánk. Úgyhogy köszönöm, hogy rábeszéltél erre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. odaát már akkora a sírás-rívás, hogy folyik a képernyőn
      nem tudod, jus meddig jutott a mentésekkel?

      Törlés
  4. Nem írt róla semmit, hogy mire jutott.
    Engem is zavar ez a nagy lelki teher, amit ráraknak az emberre.
    Pedig mindenkinek tovább folytatódik úgy, hogy nem szakadnak el.
    Persze, most már nem okádhatnak éjjel nappal, az fog hiányozni nekik :)
    Képzeld, Nefi nem köszönt be hozzám, ez roppant rosszul esik, mert mindenkihez beköszönt. Biztos nem akarja lejáratni magát velem, mert Doremiékkel van most nagyon jóban megint. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. sajnálom, hogy bánt, de majd Nefi kimagyarázza...:-)
      meg ha neki rasid tatus rendben van, akkor az pont az ő baja...

      Törlés
  5. Igen, fáj, mert szerettem Nefit, és nemrég váltottunk levelet, de már azokban is érezhető volt, csak nem gondoltam, hogy idáig megy nála a dolog.
    Nem értem ám, hogyan tudott ilyen alakkal barátkozni, persze doremi miatt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ha már itt tartunk, akkor doremit sem értem, persze lehet, hogy ő hordja a nadrágot, tatus meg egy papucs és pont a nolon élte ki az elfojtott agresszivitását..

      Törlés
    2. Erre írnom kell egy levelet neked, mert nem publikus téma. :)

      Törlés
    3. A régi címedre írhatok?

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Kivárod az éjfélt, szerinted lekapcsolják akkor a nolblogot?

      Törlés
    2. Közben bejelentem, hogy akadozik az internet, ha eltűnök, akkor bocs!
      Pedig ezt csak vihar idején csinálja.

      Törlés
    3. igen, még fent leszek, aztán reggel, majd lesz gond

      igen, le fogják kapcsolni,
      bár, lehet, hogy csak reggel,
      bár az informatikusok éjjel dolgoznak

      net hiányában igazolt a távollét :-)

      Törlés
    4. A gmail csevegőn is tudunk beszélgetni, mindjárt kipróbálom.

      Törlés