2016. február 7., vasárnap

De mik is a problémák?

A deteki rémség után , (több itt) olyan mértékben zúdul az információ, hogy muszáj összefoglalni, mi is a probléma, hogy tisztán lássuk a célt.

Amikor összeállítottam ezt a probléma ábrát - amit természetesen kibontok majd- konkrétan a kutyák voltak a fejemben.

Már csak azért is, mert őket éri a legtöbb atrocitás, talán mert nekik a legnagyobb az 1km2-re eső számuk.
(21 kutya/km2, ami számmal magunk mögé utasítjuk pl.: Usa, Francia, stb.)
(de ez nem biztos, már mint, hogy az az oka)

Természetesen, mikor demonstrálunk, nem csak a kutyákért tesszük.
Értelmetlen vadászat, cicák, lovak, madarak. stb.



 ..........................................................................................................................................
  









törvények
működés
emberek

állattartók

nem tartók állatvédők közönyösek, 
sőt rosszabbak















Már -így kifejtés előtt- is rögtön látszik, hogy a legtöbb baj az emberekkel van.

És akik teljesen hiányoznak a probléma ábrából:





(Tipp: ha valaki holnap felcseszi az agyad, ha van kutyád, jusson eszedbe kutyusod egy kedves gesztusa, ha nincs, akkor a fenti jelenet. Have a nice Monday!)





7 megjegyzés:

  1. Mindig az emberrel van a baj, vagyis az emberséggel, még pontosabban az embertelenséggel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jól látod Kincse, és elég döbbenetes erre ráébredni

      Törlés
  2. Mit szólsz ehhez az összefogáshoz? Láttál te ilyet korábbi helyünkön?

    VálaszTörlés
  3. Kincse,képzeld, azt is odaírtam, hogy miben tudok segíteni, de végül is kitöröltem, nehogy tolakodásnak vegye Fodorka, hisz most írtam neki először.
    Tényleg nagyon együtt érzek vele.

    Bővülünk, szépülünk, jó látni.

    És Te hogy látod?

    Felkérlek az első nyolc nap értékelésére, mint a Juntos alapítóját. :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos vagy, most már látom miért kedvellek! :)

    Írjál te értékelést, én még csak az Juntos hivatalos avatásánál tartottam tegnapelőtt :)

    VálaszTörlés
  5. Csak nézek bután...
    Ez a Juntos a Ti művetek?
    Királynők vagytok...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kokó, már leírtam a Juntos születését, amit hivatalos avatónak szántam, mert talán minden a helyére került, itt olvashatod:
      http://kincse2.blogspot.hu/2016/02/juntos-avatas.html

      Törlés